Seminarul de iarnă din Călăraşi

Dragi cititori am lipsit pentru o perioada de timp, după cum aţi vazut în articolele anterioare am scris un articol cu privire la acest seminar, si am avut postat un baner cu datele despre acest seminar. Împreună cu soţul meu am avut bucuria enormă de a fi la acest seminar alături de învăţătorii noştri, de echipele în care suntem implicaţi şi alături de prietenii noştri scumpi.

Seminarul a durat 10 zile în care am avut posibilitatea să studiem subiecte interesante şi anume epistola 2 Tesaloniceni şi Principii de Planificare a timpului. Am avut ca şi lucrări individuale subiecte care ne-au ajutat să ne evaluăm şi să planificăm lucrurile pe care le facem fiecare individual şi în echipa în care suntem implicaţi.

A fost un timp extraordinar de eficient şi o posibilitate foarte mare de a planifica lucruri pe care le vom face pentru zidirea societăţii în care ne-a pus Dumnezeu. Desemenea împreună am avut posibilitatea ca să ne închinăm şi să-L lăudăm pe Dumnezeu cu bucurie în inimi.

Vrem ca să mulţumim mult învăţătorilor noştri Vasile şi Năstica Filat pentru faptul că ne-au învăţat lucruri înţelepte şi adevăruri din Cuvîntul Lui Dumnezeu, desemenea dorim să le mulţumim că ne-au ajutat să ne evaluăm vieţile noastre şi să ne stabilim lucruri mari pe care trebuie să le facem. Vă mulţumim din suflet.