De 1 Mai un salt cu parașuta = cu o cerere în căsătorie!

La 1 Mai 2007, ma-m trezit de dimieață am privit spre geam și spre uimirea mea acea zi mi se părea o zi deosebită, de parcă nicodată nu mai observasem soarele atît de frumos, niciodată păsările nu cîntau atît de melodios, dar totuși niciodată nu mai fusesem atît de emoționată. În acea zi am primit o invitație de la un băiat care intrase în inima și gîndurile mele. Invitația era destinată pentu ca să mergem să sărim cu „parașuta” :). Eu am acceptat invitația, dar nici prin cap nu-mi trecea ce fel de salt din parașută va urma. Mergând spre direcția Orheiului am observat că pe dreapta era o livadă imensă cu meri înfloriți. Acele flori albe erau încîntător de frumoase, erau luminate de soarele de pe cer și în contrast cu iarba verde care se întindea pe zări. Băiatul care mă invitase a observat încîntarea cu care priveam acea livadă enorm de frumoasă. Nu a mai stat pe gânduri mult a făcut pe dreapta, a oprit automobilul și s-a gîndit el că în livadă e locul potrivit pentru a exercita sltul „cu parașuta”. În mintea mea ma-m gîndit că poate a observat că eu am rămas foarte uimită de frumusețea acelei livezi și s-a gîndit să mă lase să merg puțin prin ea. Copacii din acea livadă erau sădiți în rînduri drepte și mirosul merilor înfloriți era foarate frumos. Încîntată pentru o clipă de acei meri înfloriți, am uitat că mai era cineva alături de mine. Mergând cam trei rînduri , baiatul a apărut în fața mea și emoționat dar și cu un zîmbet luminos , m-a privit în ochi și mi-a supus:
Lenuța eu te iubesc foarte mult, și vreau să te întreb:
vrei să fii soția mea?
Eu pentru puțin timp am rămas blocată mi se părea că chiar sar cu parașuta.
Cînd mi-a m rvenit din starea de amorțeală, iam răspuns ”DA”. Mi-a pus un inel  superb pe dejete, acel inel de logodnă semnifică că eram cea aleasă de el și că eu sunt logodnica lui iar mai apoi soție pînă moartea ne va despărți. Am ales să spun acest DA din toată inima, până la sfîrșitul vieții, pentru că dragostea care se afla în inima mea, era sădită de Dumnezeu. Dragostea oferită de Dumnezeu este una care nu se poate stinge și ea dăinuie pînă la sfîrșitul vieții. Astăzi e earăși 1 Mai și îmi amintesc din nou acele emoții trăite. De 5 ani trăiesc clipe frumoase pe care ni le dă Dumnezeu alături de soțul meu. Dumnezeu ne-a binecuvântat și cu un copil minunat pentru care îi mulțumim din tot sufletul.
Apele cele mai mari nu pot să stingă dragostea, și rîurile n-ar putea s-o înece; Cântarea Ctântărilor 8:7.
Acesta este motoul dragostei noastre.
Dragostea noastră crește zi de zi și niciodată nu va fi stinsă pentru că la baza căsătoriei noastre stă Dumnezeu și Cuvîntul Lui.
Un salt de 1 Mai mi-a adus a doua jumătatea în viața mea.

2 gânduri despre „De 1 Mai un salt cu parașuta = cu o cerere în căsătorie!

Lasă un comentariu