Nimic nu este prea greu pentru Dumnezeu!

Pregătindu-ma de predarea cursului „Cum să devii prieten cu Dumnezeul Cel credincios” care îl vom studia începînd de Dumnica 1 iulie pînă pe 10 iulie la Tabara de Taekwon-do.La sfârșitul lecției 3, autorul îndeamnă ca să scriem un cântec, o poiezie în baza capitotului 18:1-19 din Geneza, unde descoperim  că nimic nu este prea greu pentru Dumnezeu  și de aici am început să aștern pe foaie  o mică poiezie, o trăire a  mea cu Dumnezeu. Cei care ve-ți citi această poiezie  îmi doresc să vă aducă încurjare și dorința de al cunoaște tot mai mult pe Dumnezeu prin Cuvântul Lui.

Nimic nu este prea greu pentru Domnul!

Este oare ceva prea greu pentru Tine?
Eu pot răspunde nicidecum
Învăț în fiecare zi să mă încred în Tine
Să te urmez Isuse așa cum mă înveți Tu

Vreau să am credința lui Avraam
Care nici o clipă nu s-a îndoit,
Din această pricina Tu Doamne
Prietenul al  Tău, Tu la-i numit

Vreau să-Ți fiu copilul spre care
Tu cu bucurie să privești,
Să mă încred în brațul Tău cel tare
În credincioșie zi de zi să Te urmez,

Nu este nimic prea greu pentru Tine
Îți mulțumesc că ești Dumnezeu Credincios
Puterea, slava, gloria Ție  îți aparține
Pentrucă ești un Dumnezeu prietenos

Îți mulțumesc pentru puterea care
Zi de zi peste mine o reverși
Găsesc în brațul Tău binecuvântare
Și pentru asta vreau să Te slăvesc!

Autor: Filat Lenuța

Un gând despre „Nimic nu este prea greu pentru Dumnezeu!

Lasă un comentariu