Examen la centura verde.

Saptămîna trecută una din grupele pe care le antrenez au susținut examne la centura verde. În această grupă se antrenează 13 elevi, îmi place foarte mult să lucrez cu fiecare grupă pe care o am , însă această grupă este  una specială deoarece toți elevii din această grupă sunt  copii cu vîrsta cuprinsă între 5-13 ani.  Împreună cu acești copii am lucrat mult la partea tehnică iar ei la fiecare antrenament au depus efort ca să învețe bine  și să crească buni sportivi. Deosebiți pe acești copii  îi face Cuvântul Lui Dumnezeu pe care îl studiază cu multă plăcere și dăruire. Pe parcursul pregătirii pentru acest examen, împreună cu copii am studiat cursul: Iona un studiu extraordinar de interesat unde găsești adevăruri  și principii care îți pot schimba viața.  La examen copii au de susținut testare și la partea spirituală, în timpul susținerii examenului toți l-au înconjurat pe învățătorul meu Vasile Filat care le punea întrebări iar ei răspundeau  toți  odată la întrebări.

După susținerea examenului la compartimentul spiritual, copii au susținut examne și la partea tehnică.

După finisarea examenului elevii au îmbrăcat centura verde cu multă mulțumire.

Toți elevii au susținut examenul cu succes. Prezenți la examen au fost si părinții care aveau emoții mari de le puteai citi pe fețele lor.

Vreau să mulțumesc mult Lui Dumnezeu pentru rezultatele cu care ne-a binecuvântat, pentru puterea pe care ne-a dato tutror ca să ne pregătim de acest examen.                                                                                                                                   Mulțumesc mult  învățătorului meu Vasile Filat pentr efortul depus pentru a primi acest examen, și colegului meu Rotaru Ion care desemenea a fost prezent în echipa de  examinare.                                                                                                            Mulțumiri aduc și părinților care la fiecare examen sunt prezenți pentru ași susține copii, ei au văzut impactul eficient pe care îl are Cuvîntul Lui Dumnezeu în viețile copiiilor lor combinat cu arta Taekwon-do care e o artă foarte frumoasă.