Amprenta avortului!

În ziua de azi avortul este văzut de majoritatea societăţii ca o ieşire din situaţie pentru familiile tinere, sau pentru acele fete care au rămas însărcinate nefiind căsătorite.  Avortul în lume ea proporţii enorme an de an, şi zi de zi, însă nimeni nu doreşte să intervină pentru a opri acest genocid care distruge vieţi. Cunosc pe cineva care este asitentă medicală şi în spitalul de maternitate  în care lucrează aceasta persoană vine dese ori o  domnişoară care deja are 10 avorturi, iar cînd cei de acolo încearcă să îi explice că asta nu e bine şi îi prezintă  riscul la care merge ea, persoana în cauză răspune: Auziţi lăsati-mă, eu poveşti de genul acesta am mai auzit faceti-mi ce aveţi de făcut că eu am lecţia de geografie.Îngrozitoare atitudine asemenea unui monstru, însă poate această fiinţă se va căsători şi probabil îşi va dori copii însă atunci nu va mai putea să îi aibă. În Republica Moldova aproape 50% din femeile însărcinate merg să facă avort. Chiar daca de unii este privit la un moment dat ca şi o ieşire din situaţie Avortul  afectează femeia atît fizic cît şi psihologic:

Psihologic:

  • simţ de vină
  • tendinţa spre sinucidere
  • nelinşte
  • depresii
  • mîhnire
  • coşmaruri
  • abuz de alcool drog
  • preocupare de moarte
  • mînie, disperare
  • persoana nu se poate ierta
  • preocuparea zilei cînd sa-r fi născut

Fizic:

  • infecţii
  • hemoragie
  • fertilitate redusă
  • cancer mamar
  • sterilitate
  • cuagularea sîngelui
  • risc de a pierde următoarea sarcină
  • moarte

Femeile care au avortat pîntecele lor este mormîntul copiilor pe care e-a avortat cu nepăsare. Copii sunt o binecuvîntare şi un cadou pe care noi oamenii nu il merităm, gîndiţi-vă cu cîtă dureri privesc acele femei care nu pot să rămînă însărcinate la miile de cazuri de copii avortaţi. Bucuria de a fi mamă este una unică şi denedescris. Dumnezeu este Cel care dă viaţă fiecărei suflare şi noi oamenii nu avem dreptul să luăm viaţa nimănui, copilul din primele luni în pîntecele mamei lui are viaţă şi are dreptul la această viaţă.

Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m-ai ţesut în pîntecele mamei mele: Te laud că sunt o făptură atît de minunată.Minunate sunt lucrările tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! Psalmul 13913-14
Ce poţi face tu ca să opreşti acest genocid???

2 gânduri despre „Amprenta avortului!

Lasă un comentariu